na stránke Panaceauniversity, som našiel pomerne obsiahly materiál o šetričoch.
Nájdete tu ako v encyklopédii skoro všetko, čo potrebujete vedieť o šetričoch ich zapojení, bezpečnom prevádzkovaní. Sú tu uvedení všetci významnejší autori, aj s podrobnými ukážkami ich prác.
Trochu som sa začítal, ku konci som našie doteraz najpodrobnejšie návody ako zaobchádzať s elektródami, aby sme dosiahli čo najväčšiu produkciu vodíka.
Zaujímavá je aj kapitola, tiež ku koncu, škoda, že stránky nie sú číslované, kde popisujú výpočty, pomocou, ktorých sa dopracujete ku želanému šetreniu paliva v aute.
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
obsiahly prehľad o šetričoch
Moderátor: sano
- sano
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
- Dostal: 18 poděkování
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 493
- Registrován: čtv 15 čer 2006 5:56
- Dal: 258 poděkování
- Dostal: 213 poděkování
- sano
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
- Dostal: 18 poděkování
skúšky úspornosti H2 šetričov
Na stránke
http://thecell.cc/information/results-table
sú uvedené prvé praktické skúsenosti s "trucker cell", z hydrogen garage.
vyššie uvedené výsledky ju robia najlepším zariadením na trhu USA v kategórii šetričov na kamióny.
http://thecell.cc/information/results-table
sú uvedené prvé praktické skúsenosti s "trucker cell", z hydrogen garage.
vyššie uvedené výsledky ju robia najlepším zariadením na trhu USA v kategórii šetričov na kamióny.
- sano
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
- Dostal: 18 poděkování
PWM circuit, výpredaj
http://stores.homestead.com/hydrogengar ... .bok?no=10
na vyššie uvedenej stránke dostať za zlacnenú cenu zaujímavý PWM circuit.
Dá sa zapojiť do elektrolyzéra, ktorý má napätie medzi elektródami do 2V.
Neprodukuje viac plynu, ale mení zloženie plynu, ktorý má v motore 3x väčšiu účinnosť. to znamená, že zvyšuje v spaľovacom motore 3 x účinnosť použitej HHO zmesy, oproti plynu získanom jednosmerným prúdom.
Záleží, ako ďaleko od vstupu od valca umiestnite vstup do sania. Podľa toho prakticky získate účinnosť od 2,5 do 4 x viac. Čím ďalej od motora, tým je menšia účinnosť. HHo existuje asi do 3 sekúnd. Do tej doby je potrebné ho dostať do valca.
Ak si overím informácie, či to nie je hoax, tak uverejním aj kde sa dajú kúpiť obvody produkujúce viac plynu, ako sa dá dosiahnúť klasickou elektrolýzou. Rátajte 300 až 500 dolárov.
Pokusmi sa zistilo, že aj malé množstvo vodíka / pracovný názov/ v spaľovacom motore podstatne zvyšuje ekonomiku jazdy. Tu stačia aj malé elektrolyzéry s klasickým rozkladom vody. pomocou jednosmerného prúdu.
Iná situácia nastáva, keď dávate na motor záťaž, napr. alternátor, tu už je treba podstatne znížiť spotrebu paliva. Systém začína byť ekonomický pri 4x väčšej výrobe plynu, ako by sme dosiahli klasickou elektrolýzou.
na vyššie uvedenej stránke dostať za zlacnenú cenu zaujímavý PWM circuit.
Dá sa zapojiť do elektrolyzéra, ktorý má napätie medzi elektródami do 2V.
Neprodukuje viac plynu, ale mení zloženie plynu, ktorý má v motore 3x väčšiu účinnosť. to znamená, že zvyšuje v spaľovacom motore 3 x účinnosť použitej HHO zmesy, oproti plynu získanom jednosmerným prúdom.
Záleží, ako ďaleko od vstupu od valca umiestnite vstup do sania. Podľa toho prakticky získate účinnosť od 2,5 do 4 x viac. Čím ďalej od motora, tým je menšia účinnosť. HHo existuje asi do 3 sekúnd. Do tej doby je potrebné ho dostať do valca.
Ak si overím informácie, či to nie je hoax, tak uverejním aj kde sa dajú kúpiť obvody produkujúce viac plynu, ako sa dá dosiahnúť klasickou elektrolýzou. Rátajte 300 až 500 dolárov.
Pokusmi sa zistilo, že aj malé množstvo vodíka / pracovný názov/ v spaľovacom motore podstatne zvyšuje ekonomiku jazdy. Tu stačia aj malé elektrolyzéry s klasickým rozkladom vody. pomocou jednosmerného prúdu.
Iná situácia nastáva, keď dávate na motor záťaž, napr. alternátor, tu už je treba podstatne znížiť spotrebu paliva. Systém začína byť ekonomický pri 4x väčšej výrobe plynu, ako by sme dosiahli klasickou elektrolýzou.