Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Co kde na netu
- sano
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
- Dostal: 18 poděkování
2 anonymný
šípky si nevšímaj, permanentný magnet tam nemá byť, vtip a originalita, je v spojení dvoch protichodne vinutých cievok v prostriedku spojených do V-čka. Malo by to fungovať ako nejaká anténa na voľnú energiu, podľa popisu.Dobíja to batérie, ktorú na to pripojíš. Podľa autora to za 10 sec !? dobilo poloprázdnu batériu. Bez špecifikácie, o akú batériu ide. Tie čísla sú parametre cievky. Viac neviem.
- Waldes
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon 22 kvě 2006 20:52
- Bydliště: planeta Zem, Slovensko
- Dal: 262 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: www
mam zaujem, prosim ozvite sa ...DVD píše:Poskytnu za nejakych cca 200 Kc DVD s 4GB www stranek, patenty, videa, vypocty. Platba predem na ucet, zasilka obycejnym dopisem.
Waldes
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
rezonance
Dnes jsem obdržel z Yahoo diskuse adresu na video rezonance, jsem z toho jelen-co by to mohlo být? http://www.ezprezzo.com/videoclips/rice ... nance.html
Elektrolyza
Tak pani. Dneska som klasickou elektroyzou skoro vyhodil barak do vzduchu. Mam Elektrody z antikoru 20 kusov velda seba po 1.5 mm vzdialene, zariadenie ZP10. Celu nadobu som uzavrel a vyviedol hadicku do nadoby s vodou aby som videl ci to vyvyja nejaky tlak. Bublinkovalo to celkom dobre a ked som ku tomu dal zapalku roztrhlo mi nadobu nastastie bola len plastova . Chystam sa to dat do auta co s tym spravi karburator ci si nasaje plynu. Ked budem mat nejake vysledky napisem.
P.S. nebola to rezonancia.
P.S. nebola to rezonancia.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
protizášleh
Tady na fóru je také někde na to odkaz. Hledej. Je to trubička nacpaná jemnými kovovými hoblinami (jako od soustruhu), určitě je víc provedení, mají to také na konci hadic autogenních souprav. Stačí hledat na internetu, použít správné slovíčko, už nevím jaké ( to jsem ti pomohl ).
Dodatečně přidávám fotku co jsem našel ve svích datech.
angl. slovíčko pro hledání je arrestor.
Dodatečně přidávám fotku co jsem našel ve svích datech.
angl. slovíčko pro hledání je arrestor.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) lajos dne pon 05 čer 2006 9:17, celkem upraveno 1 x.
Re: 2 anonymný
Tak som minuly tyzden skusal ci budem mat stastie a poslal som iniciatorovi tej rok starej e-mail korespondencie par konkretnych otazok a dostal som odpoved, ktorej som sa obaval :sano píše:šípky si nevšímaj, permanentný magnet tam nemá byť, vtip a originalita, je v spojení dvoch protichodne vinutých cievok v prostriedku spojených do V-čka. Malo by to fungovať ako nejaká anténa na voľnú energiu, podľa popisu.Dobíja to batérie, ktorú na to pripojíš. Podľa autora to za 10 sec !? dobilo poloprázdnu batériu. Bez špecifikácie, o akú batériu ide. Tie čísla sú parametre cievky. Viac neviem.
---------------------------------------------------
Dear XY,
The coil experiments that I did were unable to confirm the claimed results.
You might check with the two scientists who seem to have had some success. Their e-mail addresses are in the "Cc: box" above. Sorry I am unable to help you.
Sincerely,
Richard Porter
http://g.webring.com/hub?ring=caseforfreeenerg
http://q.webring.com/hub?ring=unstoppablemarch
http://community-2.webtv.net/RICHARDPOR ... AGEFINDER/
A CASE FOR FREE ENERGY THAT CANNOT BE DENIED can be typed into the search window of a good search engine to bring up a very useful "behind-the-scenes" influence in the SCIENTIFIC REVOLUTION that may be one of the greatest, if not the greatest force influencing the CULTURAL REVOLUTION that is now very well under way. There is nothing as effective for use as a diversion from the multi-trillon $$$$$$ vested interests in the energy status-quo as "our splendid little world war against terror."
- jeff
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1140
- Registrován: pon 28 lis 2005 1:25
- Bydliště: Praha
- Dal: 33 poděkování
- Dostal: 95 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
nářečí
Jeden, pochopil jsem, že je to špatné k vůli zájmovým skupinám, které mají z prodeje energie neskutečné peníze. Ale ve škole mi jazyky nikdy zvlášť nešly a dnes umím česky a slovensky. Nešlo by to napsat v nějaké takové řeči, aby to bylo srozumitelné?
Jeff
Jeff
Re: nářečí
Vidim ze sme na tom podobne. Preklady si musim pracne zaobstaravat-otravovat tych co sa poctivo ucili,pripadne translator, co je tiez nie ono.Jeff píše: Jeff
V podstate ten pan Porter co bažil po tych info ohladom konstrukcie cievky sa zrejme aj pokusil ale bezuspesne. Ta jeho odpoved bola tiez dost stroha. Mne to pripada akoby uspesny autori nemohli v sebe udrzat od velkej radosti tajomnstvo , ze sa im nieco podarilo a tak sa aspon pochvalit a dost.
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 30 pro 2005 13:42
- Dostal: 2 poděkování
Exploze
Zdravím Vás, pánové.
Miso, pokud hodláš zapalovat plyn přímo z vyvíječe tak ti doporučuji plnit jej vodou až po vývod, tehdy se ti v něm nebude hromadit plyn a budou se ti trhat pouze hadice, ne vyvíječ. Mě se taky podařilo zapálit hadici s poloprázdným obsahen vyvíječe, naštěstí ho mám konstruovaný na 150atmosfér. Jediné co se stalo tak se potrhala hadice a za obrovské rány se rozletěl manometr do 30 atmosfér. Ten jsem vyměnil a vše jede dál. Já vytvářím běžně 7,6l plynu za sekundu, takže pro pohon škodovky bohatě dostačující. Průměrná spotřeba je asi 80% z maximálu toho co jste vypočítali, jinak to "chcípe" Karburátor ani nezkoušejte, bouchne Vám. Má otevřenou trysku, takže při sešlápnutí pedálu plynu se plynem naplní vzduchový filtr a prouděním v teplém motoru exploduje. Takto spolehlivě odvaříte motor. Dalším problémem je že vodík podtěká pod pístními kroužky a hromadí se v olejové vaně, kde při tření exploduje. Další spolehlivé zničení motoru. Pokud chcete aspon "nastartovat" na vodíko kyslíkový pohon tak potřebujete jen směšovač na lpg, molekuly jsou cca 150x větší, takže jen přiškrtit průtok a přidat vzduchu. Předstih seřídit cca 20 stupnů po horní úvrati (pozápal) a ujedete s tím zaručeně nejmín 100metrů než bouchne olejová vana. Včera mi volal zákazník který vlastní jedno ze dvou vyrobených prototypních vozidel a prý se jen spekly svíčky, podpálily ventily a shořelo zapalování, ale jinak že to měsíc jezdilo bez problémů. Takže jde to, jen nesmíte šetřit na špatném místě. Je třeba hlavně sodíkových ventilů, membránového směšovače, kvalitních svíček a trochu času na nastavení. Přeji hodně úspěchu.
Miso, pokud hodláš zapalovat plyn přímo z vyvíječe tak ti doporučuji plnit jej vodou až po vývod, tehdy se ti v něm nebude hromadit plyn a budou se ti trhat pouze hadice, ne vyvíječ. Mě se taky podařilo zapálit hadici s poloprázdným obsahen vyvíječe, naštěstí ho mám konstruovaný na 150atmosfér. Jediné co se stalo tak se potrhala hadice a za obrovské rány se rozletěl manometr do 30 atmosfér. Ten jsem vyměnil a vše jede dál. Já vytvářím běžně 7,6l plynu za sekundu, takže pro pohon škodovky bohatě dostačující. Průměrná spotřeba je asi 80% z maximálu toho co jste vypočítali, jinak to "chcípe" Karburátor ani nezkoušejte, bouchne Vám. Má otevřenou trysku, takže při sešlápnutí pedálu plynu se plynem naplní vzduchový filtr a prouděním v teplém motoru exploduje. Takto spolehlivě odvaříte motor. Dalším problémem je že vodík podtěká pod pístními kroužky a hromadí se v olejové vaně, kde při tření exploduje. Další spolehlivé zničení motoru. Pokud chcete aspon "nastartovat" na vodíko kyslíkový pohon tak potřebujete jen směšovač na lpg, molekuly jsou cca 150x větší, takže jen přiškrtit průtok a přidat vzduchu. Předstih seřídit cca 20 stupnů po horní úvrati (pozápal) a ujedete s tím zaručeně nejmín 100metrů než bouchne olejová vana. Včera mi volal zákazník který vlastní jedno ze dvou vyrobených prototypních vozidel a prý se jen spekly svíčky, podpálily ventily a shořelo zapalování, ale jinak že to měsíc jezdilo bez problémů. Takže jde to, jen nesmíte šetřit na špatném místě. Je třeba hlavně sodíkových ventilů, membránového směšovače, kvalitních svíček a trochu času na nastavení. Přeji hodně úspěchu.