Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...

AUTO..na vodu

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

Re: ...tak hoši...zpátky k tematu

Příspěvek od baxter »

zajimave . tak jak mi vysvetlis ze to neco co neni vodik mi snizilo spotrebu o 3 litry ze 6ti litru na 3.125 . tak co je to kdyz ne vodik?
Naposledy upravil(a) baxter dne úte 14 zář 2010 21:19, celkem upraveno 1 x.


Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

nebo ze by to bylo tim ze sem tam narval UFko i s TRkem ? rano za 6 a odpoledne uz sem si to chrochtal za 3 :D


Uživatelský avatar
hapalainen
Starší člen
Příspěvky: 196
Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
Bydliště: Norsko
Dostal: 1 poděkování

Stačí umět počítatat

Příspěvek od hapalainen »

snizilo spotrebu o 3 litry ze 7mi litru na 3.125
7-3=3,125
:bhead:
Vodík prostě dělá divy. Ještě by to chtělo nějakej kyslík a bude to o 4.
(na 2,125)


Hlavní je vyhrát zápas
Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

Re: Stačí umět počítatat

Příspěvek od baxter »

nikdo neni neomylny. ja se taky nesmeju tomu za kolik jezdis ty hapalainene . hledam jeste nejaky jiny zpusob cim to jeste stahnout jeste tam mam nejake misto u motoru


Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

kyslik ne . to bych tam musel vrazit i dusik na chlazeni motoru takze NOS kit neklapne


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Stačí umět počítatat

Příspěvek od poota »

Mimo téma (offtopic)
baxter píše:... ja se taky nesmeju tomu za kolik jezdis ty hapalainene . hledam jeste nejaky jiny zpusob cim to jeste stahnout jeste tam mam nejake misto u motoru
Tobě vážně nestačí, že šetříš 3 litry? Dyť to je skoro koruna na každým kilometru!
Jestli dobře počítám, tak než odjezdíš jedno auto, máš naspořeno na nový. :idea:

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

Mimo téma (offtopic)
to jo , ale mi spis jde o to s co nejmensimi investicnimi naklady co nejvice stlacit tu spotrebu dolu a nezapominej na to ze startuju pokazde na benzin a ty starty si taky neco papnou kdyz jezdis po meste . zatim sem do toho vrazil asi 50 kč do trku a ufka :-) a s tim vykonem pri nizkych otackach jste taky meli pravdu. do kopce za pet 1800 otacek a 50 km/hod jen jsem trosku upravil umisteni ufka ato je jeste bez neodynu.neudyny mam ale nepochopil sem jaksi kam a jak prijdou umistit .jo a to ufko sem supl primo do hribku ktery tam mam nisto klasickeho filtru. piezo menic jsem pouzil uz ten co ma jen dva kontakty na napajeni.mimo jine se jedna o seat cordoba 1996 1.8 benzin jednobodovy vstrik , jeste me napadlo nevis co by se stalo kdybych odpojil palivove cerpadlo?jestli by to chytlo nebo ne to me zajima


martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

magnety v palivovem systemu

Příspěvek od martin11 »

...jen k magnetům....
...2 ks proti sobě....na trubičce s přívodem paliva....polované tak , aby se přitahovali...ale pozor....trubka, palivová nesmí být kovová nebo kovem opředená...prostě nemagnetická..!!!....mam takto 2 magnety z harddisku....snížení spotřeby o cca 0,5 na 100 :oops: / motor disel 2,5 l bez turba / ...těšim se na další výsledky...martin11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

tak to ja uz tam mrsknu neco vetsiho treba magnety z reproduktoru . a nebo by by bylo mozna ucinejsi jich tam dat vice mensich vedle sebe


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: a

Příspěvek od poota »

Mimo téma (offtopic)
baxter píše:...jeste me napadlo nevis co by se stalo kdybych odpojil palivove cerpadlo?jestli by to chytlo nebo ne to me zajima
Můžeš to vyzkoušet, ale myslím, že to nechytne. Spalovací motor je stavěný na spalování par benzínu nebo nafty, a jenom na ně se rozběhne. Když už běží, tak jak TRka, tak i UFka zvyšují kvalitu hoření těch par, ale úplně nahradit je nemohou. To je můj názor, ale třeba je to jinak - vyzkoušej a napiš. Není nad vlastní pokus - původně jsem si taky myslel, že kus smotaného drátu v sacím potrubí nemůže nic prospěšného udělat.

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

Mimo téma (offtopic)
v patek to zkusim , ale porad nevim kam si umistil ty magnety u te tvoji verze pooto


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: a

Příspěvek od poota »

Mimo téma (offtopic)
baxter píše:v patek to zkusim , ale porad nevim kam si umistil ty magnety u te tvoji verze pooto
Pro ty, co neumějí číst, přečtené si nepamatují a nebo se jim jenom nechce hledat, to klidně ještě zopakuji:

UFko je v nějaké rouře - na tu se přiloží proti sobě 2 (slovy dva) magnety tak, aby "se přitahovaly", tedy nesouhlasnými póly proti sobě, a to někde kolem prostředka délky UFka.

Pokud se umisťují magnety 4 (slovy čtyři), pak by měly být někde kolem čtvrtin délky UFka, bráno od konců. Orientace magnetů stejná u obou dvojic.

Nejedná se o závazný předpis, pouze o vyzkoušené a doporučené umístění. Kdokoli si může vyzkoušet jakékoli jiné varianty. Slušností je o výsledcích poreferovat ve vlákně "Suchý spořič UF".

Zdravím - poota

P.S. Není mi jasné, jak souvisí UFko s "autem na vodu" :!:


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

Mimo téma (offtopic)
dik za upozorneni . uz si na to dam bacha . tak to bych mel asi tady resit vodik a tam ufko ze protoze ja tam mam oboji v seatu totiz :-) a ty magnety tam zatim nedam protoze zatim mam to ufko v hribku a ten ma na pvrchu jemne kovove pletivo


martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

magnety

Příspěvek od martin11 »

...pokud je síťka nemagnetická...., není Fe....tak magnety můžeš....fe s tím nějak divně cvičí....a není to ono..... :idea:
...magnety z repráku jsou blbé.../ slabé../ chce to neodymy / vynikající jsou v harddisku...!!!....všude se jich válí mraky....jen vykuchat...m11 :lol:


....tohle jen jako bonbonek.... :idea:

http://auto.idnes.cz/obrazem-podivejte- ... vy_toi&#zl


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
hapalainen
Starší člen
Příspěvky: 196
Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
Bydliště: Norsko
Dostal: 1 poděkování

čtyři magnety

Příspěvek od hapalainen »

Mně se osvědčily čtyři magnety orientované sever jih, sever jih.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Hlavní je vyhrát zápas
Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“