Jezdim uz 2 roky na dieslu, 2L/4valec/16ventil od soudruhu z nemecka (Mnichov, BMW 318d touring neboli kombi).
Nafasujic orig UF od mistra Pootu na srazu v Praze u Jeffa, umistil jsem jej do sani, pred filtr, ponevaz za filtrem je u BMW utrejch - krouti se to x-krat kolem motoru a pres turbo a intercooler a nakonec do sani - takovy kolotoc vzduchu...
Narazice na nekolik desitek levnych NdFeB gradu 45 magnetu od soudruhu z ciny, umistil jsem je na palivove potrubi nasledovne: po jednom na kazdy pripoj common rail - tryska, cca 10cm od trysek (2 se tam fakt nevejdou), 2 proti sobe v pritazlive orientaci pres gumene navrat paliva od trysek.
Obe tyto modifikace prinesli v ramci poslednich 50 000 km nejakou tu usporu. Prumerni spotreba je nyni 5,6L/100km, orig pri 140000km 6,5L/100km, spotreba udavana vyrobcem 5,9L/100km. Nyni najeto 202 000km. Auto si chrochta, nezere olej, nedymi (je to EURO4), prechazi STK bez problemu = spokojenost. Pri 200km/h (rovinka s neomezenou rychlosti pred Mnichovem) 9L/100km. Zadny pocit omezeni vykonu jsem az do 240km/h nemel, ono tu trosku vzduchu, kterou UF v sani blokuje pred filtrem asi dozene turbo
Zdravim vsechny motoristy
Pego
(PS Vidi vubec jeste nekdo tyto prispevky, metyl je swina...
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Šetření Paliva Pomocí Magnetů
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování