aNONym Dr. Onte píše:Karban píše:K věci:
Uveď vzorec, na co že shoří ta voda.
Pokud ho neumíš napsat, tak nemel, že voda hoří.
Tak si ujasni co vlastně chceš. Chtěls chemický vzorec toho daného, tak jsem ti ho sem dal (i s dalšími informacemi navíc).
Nehoří??? Tak to je divný. Mně hoří, Ilemovi taky, Mimovi už dávno, a o Novákovi už ani nemluvím, atd.
Non
Karbane fakt, je to zbytečný. Pokud jsi to nepochopil z toho všeho, co ti bylo za posledních pár měsíců řečeno, tak to nejspíš nepochopíš nikdy. A na DVD plackách to nenajdeš.
Pokud se chceš dobrat "naší" roviny (a třeba si zatápět vodou nebo na ní jezdit), tak si znovu přečti vše, co ti zde bylo již odpovězeno. Uvědom si, že
nepatříš mezi lidi, kteří by si zasloužili, aby se jim tyto věci předávali na stříbrném podnose. Ty rozhodně ne.
Jak už jsem řekl (již po několikáté):...... Končím
A zase dle stejného vzoru:
Tvrdit, že voda hoří.
Neumět napsat, na co hoří, jen tu otočit pravou a levou stranu rovnice hoření vodíku, nic víc.
Pak hodit dotaz na molární výpočet.
Neznám ho - ale panáček aNoNym asi také ne, když jej neuvedl.
No a pak tu vytáhnou "slušnost" - to už není kam uhnout, že....
Ve finále pak odkaz do prázdna na jakéhosi kecku, co tu mlel o závratném snížení spotřeby, avšak též neumí doložit nic.
------------------------------------------------------------------------------
K prvotnímu tématu mohu uvést to, co znám z vlastních pokusů a co zatraceně hodně koresponduje s přírodními jevy, popsanými skutečnými odborníky, kterří se fyzikou zabývají a hlavně UMÍ MĚŘIT:
Ano, přisávání vody do spalovacího motoru může zvýšit výkon řádově v procentech, vrcholově kdesi kolem 15%.
Jednak se ochlazuje sání, a jednak voda v pracovním prostoru válce vytváří po prudkém odpaření hluchá místa bez palivové směsi - tím se zvyšuje pracovní tlak, tj. komprese.
Nevýhodou je o něco vyšší opotřebení motoru a sama přítomnost dalšího zařízení, proto není tento způsob v praxi rozšířen.
* * * * *
Doufám, že se tu bude psát k původnímu tématu...