Tohle potvrdili i me zacatky s HHO sporici z leta pane 2002-3, ve forme 2 zavitovych tyci napojenych primo na 12V a za *nebo taky pred* filtr.... Topili lip jak peterky... az po pripojeni na podtlakovku zustava teplota pod 50-60C i pri delsim provozu... Dik za postreh.Ilem píše:Kam máš ten vyvíječ připojený, že tam nemáš podtlak?. Já mám stabilně -0,8 nezávisle na otáčkách. Při prudkém přidání plynu podtlak na chvilku poklesne ale hned se zase ustálí. Jinak by mi ani nefungoval podtlakový posilovač brzd a řízení. Pokud máš vyvíječ vústěný před filtrem, bude se pochopitelně i při 1,5 A hřát. Pokud ho ale připojíš na podtlakovku s -0,8 at, neohřeje se nad 60 st, ani kdybys tam pouštěl 100 A. To jsou základy fyziky. Na tom nic nezměníš. Měl jsem v autě víc spořičů, než o kolika ses ty jenom dočetl, takže pláčeš na špatným hrobě.
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
AUTO..na vodu
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: Varná konvice a podtlak
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
...tak hoši...zpátky k tematu
...konec odpočinkové přestávky....vrecko sem pytlík tam...
...ačkoli fotograf...jsem z vás nějak rozhozenej....ne z ferdy mravence....ale z toho vyvíječe....začalo to nevině varnou konvicí...což se tady na chvilku ujalo ....ale ....mám sám před sebou problem...
...jak sleduju konstrukce vyvíječu ...zde na Foru tak:
je zde vlastně několik proudů vývoje...všichni se snažíme o totéž,ale .
1 konstrukce.....nějak vyrobit vodík..H2 a dávat ho do motoru
2 totéž a probublávat
tyto konstrukce žerou více Wattů
3 málo výkonu..Wattů uzavřený system jen odsávat podtlakem cosi málo...ale vodík to rozhodně není !!!
4. odsávat cosi...vodík to není a probublávat....někomu to tady maká i když vypnul přívod energie...elektřiny
...pojmem... COSI...je cokoli mimo vodík....jestli to někdo zdefinuje, budu jen rád.
pak si myslím, že je jedno jestli jsou :
...konstrukce drátové
...deskové
...jiné
...nebo to jedno není...prosím také upřesnit...
....tímto zdravím ANONYM.....napsal....problemu rozumí jen Pepo.bn..!!!! a martin11....já jsem m11....a nerozumím tomu vůbec ....jen jsem asi mimosmyslově na něco kápnul....náhodou, díky té konvici a dohadem s Ilem-em jakej je vlastně ve vyvíječi podtlak...no my si to vyřídíme osobně....už jsme se dohodli.
...tak prosím všechny konstruktery aby se zaškatulkovali....co vlastně dělají.....má v tom ještě někdo takovej bordel v hlavě jako já...
....doufám, že se to u Jeffa od expertů dozvím......děkuju Vám za trpělivost se mnou....mohu si z titulu svého vzdělání zde býti za blba.....zdraví martin11 p.s....opraveno.....zaměnil jsem PEGO a Pepo.bn správně je pepo.bn
...ačkoli fotograf...jsem z vás nějak rozhozenej....ne z ferdy mravence....ale z toho vyvíječe....začalo to nevině varnou konvicí...což se tady na chvilku ujalo ....ale ....mám sám před sebou problem...
...jak sleduju konstrukce vyvíječu ...zde na Foru tak:
je zde vlastně několik proudů vývoje...všichni se snažíme o totéž,ale .
1 konstrukce.....nějak vyrobit vodík..H2 a dávat ho do motoru
2 totéž a probublávat
tyto konstrukce žerou více Wattů
3 málo výkonu..Wattů uzavřený system jen odsávat podtlakem cosi málo...ale vodík to rozhodně není !!!
4. odsávat cosi...vodík to není a probublávat....někomu to tady maká i když vypnul přívod energie...elektřiny
...pojmem... COSI...je cokoli mimo vodík....jestli to někdo zdefinuje, budu jen rád.
pak si myslím, že je jedno jestli jsou :
...konstrukce drátové
...deskové
...jiné
...nebo to jedno není...prosím také upřesnit...
....tímto zdravím ANONYM.....napsal....problemu rozumí jen Pepo.bn..!!!! a martin11....já jsem m11....a nerozumím tomu vůbec ....jen jsem asi mimosmyslově na něco kápnul....náhodou, díky té konvici a dohadem s Ilem-em jakej je vlastně ve vyvíječi podtlak...no my si to vyřídíme osobně....už jsme se dohodli.
...tak prosím všechny konstruktery aby se zaškatulkovali....co vlastně dělají.....má v tom ještě někdo takovej bordel v hlavě jako já...
....doufám, že se to u Jeffa od expertů dozvím......děkuju Vám za trpělivost se mnou....mohu si z titulu svého vzdělání zde býti za blba.....zdraví martin11 p.s....opraveno.....zaměnil jsem PEGO a Pepo.bn správně je pepo.bn
Naposledy upravil(a) martin11 dne ned 19 říj 2008 19:27, celkem upraveno 1 x.
... věřím, že se " TO " povede ......
Pravda se vždy ukáže až při velmi vyhrocené situaci.Pego píše:Dobra, jak myslis.... Ja taky neminim plytvat prispevkama a presunout se tak do kategorie Radce.... Ahojky, cauky, nazdarkypepo.bn píše:Pego myslím si , že najlepšie by bolo , ak sa k tomu vyjadrí sám ,,nick Peter'' a jo nie ako anoným . PePo
Proč při podtlaku nestoupá teplota vody nad určitou hranici? Nesouvisí to snad s posunutím hranice bodu varu vody? Co se stane s podchlazenou párou při změně tlaku? Jde snad o působení neznámé energie, nebo jenom o naše velmi velké mezery ve vzdělání? Kolik litrů páry je potřeba na zvýšení tepelné účinnosti uhlovodíkového paliva o 60 až 70%?
Pego, pokud máš za filtrem při volnoběhu -0,2at, tak máš zahnojený vzduchový filtr stejně jako ústa.
Nemá snad i anonym právo na svůj názor?
Peter
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
filtr
...aha....teď mi to docvaklo....dik Peter.....proč nemám za filtrem podtlak.....protože nejsem prase a mam filtr stále jako sklo....tedy čistý a průchodný...takže ....vyvýječ nelze připojit mezi filtr a plynovou klapku...- karburátor...ale až za klapku..aby tam byl podtlak..což u současných aut nejde ??? alespoň u mé Toyoty to nejde....takže dále jak ???nuceně probublávat !!??
....také nikdo nezareagoval na dotaz....jaký typ vyvíječe kdo má....zdravím tímto Pepo.bn trochu jsme to probrali v zákulisí....nejsem fundovanej o tom referovat...protože vím kulový co se v motoru děje.....ale mužu vám to vyfotit....nabo poradit jak vyfotit....hezkej den martin11 p.s jsem fotograf...ale to už všichni víte
ještě dodatek.....asi před 35 roky mě vystřelilo u Warburga těsnění....směrem do válců....chvíli to jelo jako blázen.....teprve teď vím proč.....jel jsem na vodu
....také nikdo nezareagoval na dotaz....jaký typ vyvíječe kdo má....zdravím tímto Pepo.bn trochu jsme to probrali v zákulisí....nejsem fundovanej o tom referovat...protože vím kulový co se v motoru děje.....ale mužu vám to vyfotit....nabo poradit jak vyfotit....hezkej den martin11 p.s jsem fotograf...ale to už všichni víte
ještě dodatek.....asi před 35 roky mě vystřelilo u Warburga těsnění....směrem do válců....chvíli to jelo jako blázen.....teprve teď vím proč.....jel jsem na vodu
... věřím, že se " TO " povede ......
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: filtr
Martine, jde to hrozně jednoduše. Určítě máš z pod klapky vývod k potlakovému posilovači. Když tu hadičku přeřízneš a vrazíš tam téčko, máš vývod pod klapku.martin11 píše:...aha....teď mi to docvaklo....dik Peter.....proč nemám za filtrem podtlak.....protože nejsem prase a mam filtr stále jako sklo....tedy čistý a průchodný...takže ....vyvýječ nelze připojit mezi filtr a plynovou klapku...- karburátor...ale až za klapku..aby tam byl podtlak..což u současných aut nejde ??? alespoň u mé Toyoty to nejde....takže dále jak ???nuceně probublávat !!??
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
- la
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1854
- Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
- Bydliště: Brno
- Dal: 763 poděkování
- Dostal: 238 poděkování
pro Ilema a Martina 11
Musím říct ,že modernější vozy používají vývěvu na získání podtlaku pro brzdy ovšem kam je to vedeno dál s ní ,v tomto případě nevím .
Re: pro Ilema a Martina 11
Chlopi, ta bacha na té vývevy, niektore len odsaváju smerom von. Napichnúť T kusom ako radil Ilem je najspoľahlivejšie.la píše:Musím říct ,že modernější vozy používají vývěvu na získání podtlaku pro brzdy ovšem kam je to vedeno dál s ní ,v tomto případě nevím .
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
dotaz pro pepo.bn
opět zdravím pepo .bn....tentokrát z jiného konce....stále mě nedá spát ta VARNÁ KONVICE...to je muj pracovní název upravy vody do motoru....při bližším zkoumání problemu...pozor jsem amaterský badatel....jsem narazil na problem a možnosti katalyzátorů.....třeba platinová síťka nějak rozžhavená a přes to hnát tu žhavou...200°C páru....myslím , že toho znáš tolik moc...a zde chybí jisté vlákno....KATALYZÁTORY.....nebylo by marné, a tímto tě i prosím toto vlákno založit....tak....doufám, že jsem se stal katalyzátorem založení vlákna...tak dík za všechny laboranty.....hezký den martin11 p.s....a už vubec nejsem chytrej, když se jen okrajově dočtu o nějaké Fentonově reakci....to jsem jako fotograf uplně mimo.....pepo.bn dík
... věřím, že se " TO " povede ......
Re: dotaz pro pepo.bn
Mimo téma (offtopic)
Martin 11 prepáč , no nemám v pláne zakladať takéto vlákno . Z mojéj strany jedným z hlavných dővodov je , povedal by som to asi takto : Velmi nešikovný stolár by to vedel spočítať na prstoch jednéj ruky kolko je tu takých prispievatelov do tohto fóra , ktorí by problematike okolo katalyzátrov aspoň akotak rozumeli . Priznám sa ti , po mojích skúsenostiach na tomto fóre nemám najmenšiu chuť a ani potrebu tu niekoho učiť základy chémie , ktoré majú ešte velmi daleko k chemickým reakciam majúce súvislosť s ,,kovovými katalyzátormi'' . No aby si ,,nepovedal'' , že som skúpý na informácie , tak dám ty sem k tomu aspoň niečo .
Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Peter
K veci, za filtrem mam (a uz roky) -0,2ATM, a filtr je cistej, jak moje usta po koloidce. Co je "zahnojené", to je pravdepodobne neco z/v Tobe (i kdyz ja Te do toho hnoje ani jenom NEPOSTRCIL...) a taky zah???ujes poznatky na foru... tedy v minulem case... nekdy az cas ukaze a dojdou souvislosti.... jako:
odpadovou rourou se vali HO?NA, tys jim prirovnal a rovnako zabalil onoho casu sporic paliva.... zeby podle Tebe Sporic Paliva=....
Kdyz to tu este nahodne ctes - co Ty nato? (cekam nazor...)
odpadovou rourou se vali HO?NA, tys jim prirovnal a rovnako zabalil onoho casu sporic paliva.... zeby podle Tebe Sporic Paliva=....
Kdyz to tu este nahodne ctes - co Ty nato? (cekam nazor...)
Daniel H Dingel
tak tenhle pán si to chce nechat do hrobu! ten nic neřekne, takový patent si může nechat!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Brečím když tankuji drahý benzín
- Merlin
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1764
- Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
- Bydliště: Severní Morava
- Dostal: 54 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Literatura
Pár zajímavostí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: Literatura
Ani né... S1R9A9M9 (spolukonstrukter sondy pro Mars v 1999) dnes dela sporic.... se sodou... pry to auto sice jezdilo ale nebylo "Road worthy" - hodno cesty... viz. skupinu Waterfuel 1978 na yahoogroups.comgewo píše:Pár zajímavostí.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
pro Peter, Lajoš pepo
...tady martin11/čr.česká republika...nevím na kterém vláknu....jsem nahodil...jako neznalec všeho...to tema ...varná konvice....jak čtu proběhlé příspěvky....tak mi to tu varnou konvici připomíná....a pepe mě za ni tenkrát pochválil ....zcela nevědomky jsem asi plácl něco chtrýho....poota/čr.. by řekl....slepé kuře našlo zrno....samozřejmě jsem to nezkusil, ale rád bych.....malinké množství vody...ohřát na 800°c třeba od výfuku nebo elektřinou a dát to do sání....co nejblíže válci...aby to nechladlo....ta vohřátá voda...cestou by to...ta pára ještě potkala kousek prvku zvaný Cer....snad to nějak na tu vodu rozkladně působí...více nám jistě rád napoví PEPE/sr....dofám, že jsem moc nezaplevelil.....martin11 zdravím Lajoš/hu a pepo/sr a Peter/???
... věřím, že se " TO " povede ......