Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Co to je a na co to je ?
Moderátor: sao
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
Co to je a na co to je ?
Za to předchozí vlákno se omlouvám , ale nebylo potřeba – povolení pro smazání jsem měl a tak po zralé úvaze a bezesných nocích jsem ho s těžkým srdcem a se slzou v oku -- smaznul .
Napadlo mě ale , že nejenom já , ale spousta ostatních , vlastní všelijaké věcičky , o kterých přesně neví na co jsou a tak jsem sem prsk takové dotazovací vlákno .
Já osobně tady mám pár věciček , které by jsem chtěl prezentovat , abych věděl nejenom na co jsou , ale nač by se to dalo využít .
Jako první předkládám dvě věcičky -- jsou z aut , ale nevím , na co přesně slouží .
Ten rezavej bazmek -- tak to nevím a má tři přívodní ( odvodní ) dráty a nesmrdí po benzínu .
Ten druhej hezčí -- ten jsem zkoušel a řek bych , že je asi na regulaci vzduchu (podtlaku ) u sání . Spíná to v pohodě už od 3V , nesmrdí to po beneli a jenom v jednom směru to perfektně těsní . V tom druhém směru pak , to nepatrně propouští , ale jenom nepatrně a má dva přívodní dráty . . … takže by mě zajímalo , cože ty dva v tom autě plnily vlastně za funkce.
Ten druhej chci vrznout před probublávačku , abych ji mohl vypínat a nemusel to zacpávat prstem , když po cestě laboruji , protože je to dost nepraktické a nechci se někde vymáznout .
Napadlo mě ale , že nejenom já , ale spousta ostatních , vlastní všelijaké věcičky , o kterých přesně neví na co jsou a tak jsem sem prsk takové dotazovací vlákno .
Já osobně tady mám pár věciček , které by jsem chtěl prezentovat , abych věděl nejenom na co jsou , ale nač by se to dalo využít .
Jako první předkládám dvě věcičky -- jsou z aut , ale nevím , na co přesně slouží .
Ten rezavej bazmek -- tak to nevím a má tři přívodní ( odvodní ) dráty a nesmrdí po benzínu .
Ten druhej hezčí -- ten jsem zkoušel a řek bych , že je asi na regulaci vzduchu (podtlaku ) u sání . Spíná to v pohodě už od 3V , nesmrdí to po beneli a jenom v jednom směru to perfektně těsní . V tom druhém směru pak , to nepatrně propouští , ale jenom nepatrně a má dva přívodní dráty . . … takže by mě zajímalo , cože ty dva v tom autě plnily vlastně za funkce.
Ten druhej chci vrznout před probublávačku , abych ji mohl vypínat a nemusel to zacpávat prstem , když po cestě laboruji , protože je to dost nepraktické a nechci se někde vymáznout .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Iv
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1080
- Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
- Dostal: 8 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
????
Sao,na co toto je?Kdo to dělá a proč to dělá????????????Spíše to dávám pro našeho Petera,nos je mezi očima.......1+1=2 Blbost.Jen výmysl matematiky,ale realita?Ty mně určitě pochopíš jak Tě znám.....Možná provokuji a výsledek bude nulový,nebo spíše negativní...Zin Uru......(Smaragdová deska-Egypt)....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Svůj šírák odhazuji vdál a letím zpět ke hvězdám. (Cyrano)
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
Agrosymboly a jiné
Viděl jsem těch Agrosymbolů už hodně a celkem schopné pojednání je na - http://www.kpufo.cz/expedice/angl96/angl96.htm
Dost jsem o tom uvažoval a došel jsem k závěru , že tak přesně , tak rychle a tak giganticky to není schopnej člověk zmáknout , Leda : -- třeba neznáme technologie , kterými některé organizace vládnou a blbnou nás – ale to je jenom moje spekulace a nepodložené . Na druhé straně zase – pokud se to objevuje už od 70 let , tak můj mozek bere první variantu .
Todlencto pode mnou je taky k zamyšlení a ve své podstatě nám furt někdo donekonečna říká a ukazuje -- jak a co máme dělat – jsou to takové hlavolamy , ze kterých si máme brát , co hrdlo ráčí a co naše mysl pobere , když dospějeme do určitého stádia pochopení a samozřejmě nejenom tady toto , ale i ostatní vědění . Když si ty střípky poskládáme dohromady , tak je to jak mozaika , která do sebe zapadne a Stoj času se Pohne .
Nejsou to žádné kouzla ani čáry ale uznání , že může být technologie na daleko vyšší úrovni , než je někdo štonc pochopit .
Dost jsem o tom uvažoval a došel jsem k závěru , že tak přesně , tak rychle a tak giganticky to není schopnej člověk zmáknout , Leda : -- třeba neznáme technologie , kterými některé organizace vládnou a blbnou nás – ale to je jenom moje spekulace a nepodložené . Na druhé straně zase – pokud se to objevuje už od 70 let , tak můj mozek bere první variantu .
Todlencto pode mnou je taky k zamyšlení a ve své podstatě nám furt někdo donekonečna říká a ukazuje -- jak a co máme dělat – jsou to takové hlavolamy , ze kterých si máme brát , co hrdlo ráčí a co naše mysl pobere , když dospějeme do určitého stádia pochopení a samozřejmě nejenom tady toto , ale i ostatní vědění . Když si ty střípky poskládáme dohromady , tak je to jak mozaika , která do sebe zapadne a Stoj času se Pohne .
Nejsou to žádné kouzla ani čáry ale uznání , že může být technologie na daleko vyšší úrovni , než je někdo štonc pochopit .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
Agro Symboly
Tak toto je novej model - vyfocenej v těchto dnech poblíž obce Jitrava na Liberecku v pšeničném poli.
Máš jedinečnou možnost Lájo , abys tam kuknul , vzal spodní vzorky stébel a pořádně to nafotil , než to teda posekají.
Zdroj : deník Metro , středa 2 .7 . 2008 - ČTK – FOTO-HELI.COM
Máš jedinečnou možnost Lájo , abys tam kuknul , vzal spodní vzorky stébel a pořádně to nafotil , než to teda posekají.
Zdroj : deník Metro , středa 2 .7 . 2008 - ČTK – FOTO-HELI.COM
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
VN
Jak se to prosím Vás zapojuje ?.
Levá 1/2 má 2VN + 2 přívodní dráty ( háže jiskru do obou naráz ?)
Pravej má 4VN + 3 přívodní dráty a nějaká zatavená elektronika ( tady asi háže postupně – jak ale ty tři dráty zapojit?)
Levá 1/2 má 2VN + 2 přívodní dráty ( háže jiskru do obou naráz ?)
Pravej má 4VN + 3 přívodní dráty a nějaká zatavená elektronika ( tady asi háže postupně – jak ale ty tři dráty zapojit?)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
To druhe VN
celkom sa to podoba. Ak ti to pomoze...
http://www.facet.it/db_comp/catalogo/pr ... cod=9.6263
Nasiel som aj to prve:
http://www.facet.it/db_comp/catalogo/pr ... cod=9.6046
Díky
http://www.facet.it/db_comp/catalogo/pr ... cod=9.6263
Nasiel som aj to prve:
http://www.facet.it/db_comp/catalogo/pr ... cod=9.6046
Díky
- ekowatt
- Stálý člen
- Příspěvky: 70
- Registrován: sob 23 zář 2006 12:26
- Bydliště: Slovensko
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 13 poděkování
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: ERG
Tohle jsem o tom našel na netu.:
"Stručný popis funkce EGR ventilu.
EGR ventil je ventil pro zpětné vedení spalin a je funkční pouze při režimu částečného zatížení. To je režim, kdy vozidlo jede na mírnou zátěž, laicky řečeno v režimu cca 1/4 pedálu akcelerace. Ventil EGR je ovládán podtlakově a v režimu studeného motoru, kdy systém ještě dožhavuje není potřeba aby EGR pracoval, protože EGR by měl pracovat až s ohřátějším motorem. Je tam totiž kvůli složkám výfukových plynů NOx, které se tvoří na teplém motoru při hoření chudé směsi s přebytkem kyslíku, což zvyšuje rychlost hoření nafty po vstříknutí, a tím i teplotu. Tato rychost hoření, tedy i vysoká teplota tohoto procesu spojená s výskytem jedovatých složek NOx, které jsou u dieselů velmi nežádoucí škodlivinou výfukových plynů, se nechá redukovat vpuštěním nějakého "inertního" plynu do sání, který vytlačí přítomnost vzduchu, a tedy i kyslíku z objemu nasátého vzduchu. V autě se k tomuto účelu nabízí výfukový plyn, který obsahuje kyslíku mnohem méně než vzduch.
Při zátěžových režimech, kdy je směs bohatší, nesmí být EGR otevřen a tedy nesmějí proudit spaliny do sání, protože by nedostatek kyslíku přebytkem nafty podporoval kouřivost a mařil by výkon (nafta by neměla s čím pořádně hořet). Proto je ventil EGR ovládán podtlakovou regulací, aby při akceleraci zavřel a při režimu mírné zátěže, kdy chceme ředit vzduch výfukovým plynem abychom snížily teploty a smrady, otevřel. Jak bylo již řečeno, jedná se tu o teplé režimy.Z již uvedených skutečností je patrné,že odpojení EGR je čistě o emisích a o kouřivosti(částečně) ale ne o výkonu."
"Stručný popis funkce EGR ventilu.
EGR ventil je ventil pro zpětné vedení spalin a je funkční pouze při režimu částečného zatížení. To je režim, kdy vozidlo jede na mírnou zátěž, laicky řečeno v režimu cca 1/4 pedálu akcelerace. Ventil EGR je ovládán podtlakově a v režimu studeného motoru, kdy systém ještě dožhavuje není potřeba aby EGR pracoval, protože EGR by měl pracovat až s ohřátějším motorem. Je tam totiž kvůli složkám výfukových plynů NOx, které se tvoří na teplém motoru při hoření chudé směsi s přebytkem kyslíku, což zvyšuje rychlost hoření nafty po vstříknutí, a tím i teplotu. Tato rychost hoření, tedy i vysoká teplota tohoto procesu spojená s výskytem jedovatých složek NOx, které jsou u dieselů velmi nežádoucí škodlivinou výfukových plynů, se nechá redukovat vpuštěním nějakého "inertního" plynu do sání, který vytlačí přítomnost vzduchu, a tedy i kyslíku z objemu nasátého vzduchu. V autě se k tomuto účelu nabízí výfukový plyn, který obsahuje kyslíku mnohem méně než vzduch.
Při zátěžových režimech, kdy je směs bohatší, nesmí být EGR otevřen a tedy nesmějí proudit spaliny do sání, protože by nedostatek kyslíku přebytkem nafty podporoval kouřivost a mařil by výkon (nafta by neměla s čím pořádně hořet). Proto je ventil EGR ovládán podtlakovou regulací, aby při akceleraci zavřel a při režimu mírné zátěže, kdy chceme ředit vzduch výfukovým plynem abychom snížily teploty a smrady, otevřel. Jak bylo již řečeno, jedná se tu o teplé režimy.Z již uvedených skutečností je patrné,že odpojení EGR je čistě o emisích a o kouřivosti(částečně) ale ne o výkonu."
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Monitor spotreby PHM
Vite nekdo co se k tomu ma pripojit aby to slapalo?????
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.