
Zdravím - poota
A já blbec ty tyče považoval za svazek hlavní jako u Gattlinga, ale zase mi tam scházela ta klikala píše:No Poota to uhádlje to rukojeť ..
...
Ty tyče jsou vlastně vodící tyče na příslušenství.![]()
Právě ty čísla:). Když jsem takovou věc počítal prvně, moc jsem tomu nevěřil, ale většinou to platí nafous. Hlavní to spočítat dopředu, aby člověk nevyrobil jen zbytečný mezimodel - než mi to chodilo, udělal jsem těch strojků tak dvacet. S počítáním....la píše:No vychází dost šílený čísla, třeba ten vodní chladič bude mít v každé trubce ještě sadu Cu spirál (aby tam byla co největší turbulence),no celkem má při vnitřním tlaku 1kp/cm teplosměnost 166,752W/hod/1°K .Lepší je to prostě prubnout.
![]()
Ahojky, zase kulím oči jak pukJim68 píše:Úplně náhodou jsem se dočetl o ponorce s parním pohonem. Tak jsem po tom šel a jednalo se o čpavkový tepelný motor s uzavřeným okruhem, a to prosím v roce 1886!!!!! Vyrobili tři kusy. V New Orleans jezdily deset let tramwaye na tento pohon. Eugene Lamm na něm dělal desítky let a pikantní jest, že fungoval taky na teplo z mořské vody..... To se pak není čemu divit, že se o tom chudákovi nikde nedočtete a náhle zemřel v roce 1901... Myslím, že Google to pečlivě filtruje.
Díky za odkaz, pěkně sem si počtl a ještě to zétra projdu jednou...Jim68 píše: ........ motor je tady: http://www.douglas self.com/MUSEUM/POWER/ammonia/ammonia.htm